środa, 14 października 2015

Fioletowa sowa


Najpierw koncepcja tego zdobienia nie miała w sobie sowy, ale wydała mi się zbyt nudna:


Tak więc sowa się pojawiła i od razu lepiej nosi mi się to mani :)

Do wykonania użyłam:


Golden Rose, 261
Golden Rose, 332
Lovely, Gloss Like Gel, 106
Lovely, Gloss Like Gel, 128
Lovely, Classic Nail Polish, 34
Golden Rose, Rich Color, 76
Sally Hansen, Insta-Dri Top Coat
Sonda i cienki pędzelek z zestawu pędzelków

W zdobieniu "W jesiennych kolorach" pisałam o lakierach Golden Rose i ich marnym kryciu. W tym zdobieniu również użyłam lakierów z tej serii, ale ich krycie było o wiele lepsze i 2 warstwy wyglądają naprawdę dobrze, gdzie z pomarańczowym i czerwonym miałam problem, bo nawet 3 warstwy nie kryły zadowalająco.










9 komentarzy :

  1. Piękne :) Podoba mi się ten najciemniejszy kolor, a Twoja sowa jest milion razy lepsza niż te co ja próbowałam u siebie zmalować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wystraszona sówka ;-D Oczy wielkie jakby się bała, że ją zaraz zmyjesz! ;-) Super zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna sówka i pięknie dobrane kolorki !

    OdpowiedzUsuń
  4. ta sowa jest super urocza :D i mega kolory wybrałaś <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i za to, że odwiedzacie mojego bloga :)