piątek, 16 września 2016

Porównanie 3 lakierów Golden Rose, Ice Chic - 13, 14, 15


Ostatnio dostałam kolejną paczkę z lakierami do testów od Golden Rose. Znalazło się w niej 10 lakierów, a 3 z nich dzisiaj Wam przedstawię. Kiedy otworzyłam pudełko i zobaczyłam te 3 nudziaki od razu pomyślałam, że idealny będzie post porównawczy, gdyż na pierwszy rzut oka wyglądały prawie identycznie. 

Golden Rose Ice Chic nr 13

Najjaśniejszy z całej trójki. Taki typowy nude, najbardziej zbliżony do naturalnego koloru skóry. Lakier dobrze się rozprowadza po płytce paznokcia, dzięki wygodnemu pędzelkowi. Nie zalewa skórek i naprawdę szybko schnie. Do idealnego krycia wystarczyły dwie warstwy - pierwsza cienka, druga trochę grubsza.





Golden Rose Ice Chic nr 14

Ten kolor kojarzy mi się z karmelem. Wpada w jasny odcień brązu. Wydaje się bardzo ciepły. Nie ma przy nim problemów z nakładaniem, wysycha równie szybko jak poprzedni numerek. I tu również nałożyłam dwie warstwy.





Golden Rose Ice Chic nr 15

Teraz najzimniejszy odcień. Wypróbowałam go w macie na paznokciach kuzynki i wyglądał bosko! 
Malowanie, nakładanie i schnięcie takie samo jak u poprzedników. I wszystkie mają piękny połysk!




Numer 15 chyba najbardziej przypadł mi do gustu, chociaż na zbliżającą się jesień, wszystkie będą idealne.
Jak też możecie zauważyć każdy kolor wygląda też inaczej przy różnym oświetleniu. Ale chyba każda z nas wie, jak trudno jest uchwycić rzeczywisty kolor lakieru na zdjęciach.

A teraz zapraszam na porównanie lakierów obok siebie na paznokciach:
(palec wskazujący - nr 13, środkowy - nr 14, serdeczny, mały i kciuk - nr 15)






Lakiery możecie kupić w sklepach stacjonarnych i wyspach Golden Rose oraz na stronie internetowej marki http://goldenrose.pl/.

Który odcień najbardziej przypadł Wam do gustu?

15 komentarzy :

  1. 14 bardzo mi się podoba:) Pamiętam czasy kiedy lakiery "nude" zrobiły się modne a w sklepach nie bardzo był wybór, tylko jeden jakiś denny beż na całą resztę:D

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podoba mi się 15, właśnie ze względu na to, że jest dość chłodny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pierwszy i drugi najbardziej wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Tobie kupiłam 12 i 17 z tej serii. Teraz kusi mnie 13 i 14 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się 15 ;-) Choć w buteleczkach na pierwszy rzut oka wszystkie wyglądają niemal identycznie ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pierwszy rzut oka spodobała mi się 15 i na pazurkach zdecydowanie też ten kolorek do mnie przemawia najbardziej ;) Perfekcyjnie wykonane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem fanką nudziaków, ale jeśli już to z tej trójki 15 podoba mi się najwięcej

    OdpowiedzUsuń
  8. 15 podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobne odcienie, wszystkie piękne, chociaż chyba najbardziej przekonał mnie nr 15 ;) Nie mam żadnego nudziaka w chłodnej tonacji, więc może się skuszę na ten lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  10. niby podobne, ale każdy inny :) mnie podoba się najbardziej ostatni

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie najbardziej podoba się 15 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wolę bardziej różowe nudziaki mam taki delikatny kolorek z semilaca

    OdpowiedzUsuń
  13. 14 i 15 bardzo mi się podobają - właśnie je sobie zamówiłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i za to, że odwiedzacie mojego bloga :)