piątek, 23 września 2016

Hello Autumn


A więc to już oficjalne... Przyszła jesień. Daje nam o tym znać kalendarz, ale również pogoda. Jest zimno, pada, a ja mam ostatnie dni wakacji, więc wykorzystuję je na siedzenie przed telewizorem/komputerem z gorącą herbatą, palę zapachowe świeczki i ubieram ciepłe swetry...  ( i kurczę, aż nie chce mi się iść na te studia!).

Zdobienie w szarym klimacie, tak jak szare jest dzisiejsze niebo, ale dodatkowo kolorowy akcent w postaci liska :) (tutorialu nie ma, bo nie było dobrego światła :( wracają te dni, gdy trzeba będzie "polować" na dobrą pogodę żeby tylko zrobić kilka zdjęć).

Do wykonania użyłam: Golden Rose Rich Color 76 (biały), Golden Rose 346 (pomarańczowy), Lovely Classic 34 (czarny), cienki pędzelek do namalowania liska i drewniany patyczek do zrobienia czarnych kropek. Wzór pochodzi z płytki BP-54, odbiłam go szarym lakierem Vollare 03, jest to zwykły lakier, nie żaden specjalny do stempli. Całość pokryłam topem SH Insta-Dri, a następnie matowym topem Lovely.







A Wy wyciągnęłyście już z szafy swetry i macie gotowe jesienne kolory lakierów?

21 komentarzy :

  1. Ale słodziak ten lis! Super mani.
    Sweter wyciągnęłam, a jesienne kolory? Tylko raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdobienie, a ten lisek jest przeuroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądają te pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy lisełek :) W ogóle całość wygląda bardzo fajnie. Ja też cieszę się z ostatnich dni wakacji i nie chce mi się myśleć, że już niedługo znowu studia :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny lisek :) U mnie jeszcze ponad 20 stopni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lisek jest uroczy ;) u mnie dzisiaj było trochę słoneczka, a przez ostatnie dni było okropnie zimno ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne paznokietki, mam pytanko ile ci wytrzymuje zwykły lakier na paznokciach?

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 dni spokojnie wytrzymuje bez odpryśnięć, ale już widać wtedy odrosty

      Usuń
  8. Listek jest mistrzu! No i idealnie pasuje do jesieni :d

    OdpowiedzUsuń
  9. nie no, lisek skradł serducho <3 ale całość też fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny jest teb lisek!
    A co do polowania na dobrą pogodę do zdjęć.. co roku zimą wychodzę do pracy - jeszcze ciemno, wracam - już ciemno. A zdjęcia mani trzeba robić w... Pracy -.-

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten lisek jest super! Widziałam go najp[ierw na instagramie. Skradl moje serducho. Idealny! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris

    All entries will receive a corresponding Awards has your blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i za to, że odwiedzacie mojego bloga :)