poniedziałek, 12 października 2015

Zdobienie paznokci w ramach prezentu urodzinowego? Czemu nie!



 Witajcie,
dzisiaj dość nietypowe mani, które nosiłam w ten weekend, a mianowicie jest to zdobienie z zakładu! Założyłam się z kolegą o 2 czekolady (kto by się nie skusił), że na jego imprezę 18stkową przyjdę z paznokciami z jego wizerunkiem. I oto efekt!

Do wykonania użyłam:


Golden Rose, Rich Color, 76
Lovely, Classic Nail Polish, 34
Sally Hansen, Insta-Dri Top Coat
Cienki pędzelek z zestawu pędzelków
oraz wydrukowane zdjęcie profilowe Konrada

Zanim jeszcze przejdę do pokazania wam kolejnych zdjęć, chcę Was zaprosić na kanał Konrada na youtube:



Zdobienie miało zawierać przedmioty charakterystyczne dla niego, czyli czarną muszkę i coś związanego z muzyką, zdecydowałam się na pięciolinię. Dodatkowo są jego inicjały oraz jak od razu można zauważyć - zdjęcie.

Uważam, że wywiązałam się z mojego zadania, ale dokładną ocenę zostawiam Wam :)




p.s. - dostałam czekoladę Wedla truskawkową i bajeczną

17 komentarzy :

  1. haha świetny pomysł !
    są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :) Widzę,że zmieniłaś design swojego bloga, jest teraz jeszcze ładniejszy :)
    beautifulsees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, postanowiłam zmienić na bardziej przejrzysty, od razu lepiej się tutaj czuję, dziękuję :)

      Usuń
  3. Za bajeczną było warto :D Świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamo! Zdjęcia kolegi na paznokciach jeszcze nie nosiłam. Ba nawet nie widziałam, żeby ktoś to wykombinował! Więc chylę czoła przed pomysłowością. Może ktoś mi zrobi taki prezent na konkurs urodzinowy na moim blogu ;-D Nie pogardziłabym! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne! Jak zrobiłaś to zdjęcie na paznokciach? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydrukowałam zdjęcie rozmiarem pasujące do mojego paznokcia, wycięłam, na biały lakier nałożyłam bezbarwny, na który nakleiłam zdjęcie, a całość pokryłam top coatem :)

      Usuń
    2. Pomysłowo to wymyśliłaś !

      Usuń
  6. Pomysł genialny i wykonanie również <3 super robota!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Muszę polecić znajomym! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i za to, że odwiedzacie mojego bloga :)