czwartek, 22 października 2015

Eveline, Color Edition, 95 - błysk czy mat?

Muszę przyznać, że nowe kolory lakierów Eveline są naprawdę śliczne. Ja zdecydowałam się na zakup waniliowego o numerze 95.

Ten jasny kolor nie kryje zbyt dobrze, na powyższym zdjęciu i kilku zdjęciach niżej widzicie 3 warstwy lakieru i top SH.



Bardzo podoba mi się ten kolor i stwierdziłam, że interesująco będzie wyglądał z matowym topem.



Do wykonania użyłam:


 Eveline, Color Edition, 95
Sally Hansen, Insta-Dri Top Coat
Lovely, Matte Top Coat


A Wam, która wersja podoba się bardziej?

12 komentarzy :

  1. Ja wolę błyszczącą :) Piękny kolorek, chciałabym żeby u mnie dobrze wyglądał ale w zime moje dłonie zmieniają kolory od białego, przez róż do fioletowego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje w zimę podobnie, ale na szczęście jeszcze nie ma tak niskich temperatur :)

      Usuń
  2. ale ładna długość paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W macie i z błyskiem wygląda dobrze, chociaż nie bardzo lubię takie nudziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to wygląda, zazdroszczę Ci paznokci!
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kolor jak najbardziej w macie <333

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek b. ładny - podoba mi się i w błysku, i w macie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek b. ładny - podoba mi się i w błysku, i w macie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor w sumie nieco podobny do tego, który u siebie ostatnio pokazałam ;-) Podoba mi się! Lubię takie jasne lakiery ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zdecydowanie matową wybieram:-D ale na tak ślicznych paznokciach to wszystko wygląda ładnie!!:-D

    OdpowiedzUsuń
  10. W macie rewelacja, ale połysk też super ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. mam słabość do takich delikatesów, cudny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i za to, że odwiedzacie mojego bloga :)