czwartek, 1 października 2015

Catrice C01 Golden Plum-e (limited edition: feathered fall)


Dzisiaj na moich paznokciach tylko kolor, bez żadnych zachwycających zdobień. Nie miałam czasu po powrocie z Krakowa, musiałam odespać. A dzisiaj znowu powrót do rzeczywistości, czyli szkoła! :(

Myślę jednak, że lakier sam w sobie przykuwa uwagę tym, że jest metaliczny i jakby zmienia kolory.

Do wykonania użyłam:


Catrice, C01 Golden Plum-e (limited edition: feathered fall)
Sally Hansen, Insta Dri Top Coat











5 komentarzy :

  1. Bardzo fajnie się prezentuje, jaki jest sekret Twoich długi paznokci? Nie łamią się? Zazdroszczę ;) Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszyscy mnie o to pytają! a ja nigdy nie wiem co odpowiedzieć, bo nie używam żadnych odżywek. jedynie pod lakier nakładam bazę wyrównującą płytkę i nie obcinam paznokci, a tylko je piłuję :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny te lakier! Teraz, na jesień, powyciągałam też swoje duochromy, będą idealne na tą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale genialny duochrom <3 kocham takie odcienie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i za to, że odwiedzacie mojego bloga :)