środa, 2 grudnia 2015

Listopadowe nowości

Czas na podsumowanie nabytków tego miesiąca! Powiem Wam, że sama jestem w szoku, że aż tyle nowych rzeczy mi przybyło.



Jak widzicie - naprawdę tego dużo. Rzeczy, które dołączyły do mojej kolekcji w listopadzie pochodzą z konkursów, są to też prezenty, ale również efekty promocji w Rossmannie oraz zwykłych zakupów.

Przejdźmy do obejrzenia produktów z bliska :)

1. Rzeczy, które otrzymałam od Jagodowej w ramach nagrody, za zajęcie 1. miejsca, w jej konkursie urodzinowym.

Oto zwycięska praca:


Golden Rose, Holiday, 53
Manhattan, Shimmer Effect, 008
Eveline, Magical Gel, Color & Top Coat
Claire's (nie mogę znaleźć numeru na buteleczce)


Coral, 199
Coral, Las Vegas, 505
Bell, HYPOAllergenic, 34
Golden Rose, Rich Color, 59
Vipera, Natalis, 288 (użyty TUTAJ)


Serial lakierów Disco Glow - numery od lewej: 184, 188, 187, 186, 185, 189


Zestaw Charm Limit, Caviar Manicure, color 12



Neonowe ozdoby do paznokci, 2 zestawy naklejek i pędzelki "nail art"


Płytka do stempli BP-31
Płytka do stempli BP-54 (użyta TUTAJ)

Oprócz tego w paczce znalazłam jeszcze kremy do rąk i stóp, odżywkę do rzęs, bibułki matujące, pomadkę do ust, i jeszcze kilka innych rzeczy.

2. Rzeczy, które otrzymałam w ramach wygranej w konkursie u World of Colors, i które dokładnie przedstawiłam Wam w TYM poście.


3. Promocja w Rossmannie


Eveline, 914
Lovey, Luxe Girl, 5
Wibo, WOW Glamour Sand, 4 (klik)
Wibo, Royal Manicure, 3
Eveline, miniMAX, 063


Sally Hansen, Insta-Dri Top Coat
Lovely, Base Coat

4. Avon (w prezencie od mamy):


Folie transferowe (złota i holograficzna)
Magic Effect, Molten Metal, Blue Steel (klik)

5. Zakupy i otrzymane:


Smart Girls Get More, 40
Smart Girls Get More, 32


Pilnik szklany (hebe)


Ozdoby do paznokci

6. Współpraca z Born Pretty Store:


Płytka do stempli BPL-029 (recenzja TUTAJ)
Color-change nail polish, 103

Podczas zakupów możecie użyć mojego kodu na 10% rabatu:




Który z produktów podoba Wam się najbardziej? Macie coś w swojej kolekcji?

11 komentarzy :

Dziękuję za każdy komentarz i za to, że odwiedzacie mojego bloga :)