niedziela, 6 grudnia 2015

Mikołajki


Wszystkiego najlepszego z okazji mikołajek!

Jako że właśnie dzisiaj jest 6 grudnia przygotowałam iście mikołajkowe zdobienie. Szczerze powiem, że nie jestem z niego zbytnio zadowolona, możliwe, że jest to spowodowane czerwonym lakierem, który wręcz mnie irytuje! Dlatego poza okresem świątecznym nie noszę tego koloru na paznokciach.

Do wykonania użyłam:


Eveline, Magical Gel, Step 1 - Color
Golden Rose, Rich Color, 76
Lovely, Classic Nail Polish, 34
Eveline, miniMAX, 957
Płytka do stempli JQ-08





12 komentarzy :

  1. Bardzo fajne! Środkowy palec i serdeczny chyba najbardziej mi się podobają. Jest klimat :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też jakoś nie przepadam za czerwienią na moich paznokciach ;p
    mani bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja lubię czerwienie na paznokciach i mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne!;)
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie lubię czerwieni na paznokciach. Bordo już tak ale nie czerwień :D I widzę mandarynka symbol świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie pomalowane paznokcie! Ja to nie mam takich zdolności, za to moja siostra... Co ona potrafi wymalować to nie mam pytań. Ale cóż... Kiedy ja stałam po talent pisarski, ona widocznie brała wszystko co z takimi technicznymi rzeczami związane. Ma do tego talent, przyznaję.
    Ja, w przeciwieństwie do Ciebie, bardzo lubię czerwony lakier na paznokciach. Teraz mam zamiar iść do kosmetyczki i sobie jakieś cuda zrobić właśnie stawiając na czerwień. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:)
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejku, zazdroszczę zdolności :) Mi tam wcale czerwony lakier nie przeszkadza :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i za to, że odwiedzacie mojego bloga :)