sobota, 12 marca 2016

Spring Time - Kwiaty - Projekt u Trii


Drugi etap projektu u Trii, którego nie mogłam się doczekać :D Tym razem są to kwiaty, czyli robi się coraz bardziej wiosennie! Przedstawiam Wam moje mani...

Do jego wykonania użyłam 3 lakierów: Lovely, Gloss Like Gel, nr 128 oraz termicznego lakieru od BPS, o którym możecie poczytać TUTAJ, a także płytki BPL-029, o której więcej TUTAJ, stemplowałam lakierem Lovely, Classic, nr 34, a całość pokryłam topem SH Insta-Dri.
Zrobiłam kwiatowe stemplowe naklejki. Na środkowym palcu wypełniłam kwiatki właśnie lakierem termicznym i nakleiłam je na zwykły lakier, na palcu serdecznym odwrotnie.





Lubicie termiczne lakiery? 
Ja mam na razie ten jeden, ale jestem w nim zakochana!

Nie zapomnijcie użyć mojego kodu rabatowego przy zakupach w BPS:


I obejrzyjcie prace innych dziewczyn!



28 komentarzy :

  1. Bardzo ładnie! Zazdroszczę długości! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zajebiaszczy efekt z tą zmianą kolorów!
    Jestem fanką tego mani, sama swojego jeszcze nie zmalowałam, ale postawiłaś poprzeczkę meeeega wysoko *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne :) Nie mam termicznych lakierów ale efekty dają super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękne pazurki :) super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie to wygląda z odwróconymi kolorami na naklejkach ) bardzo mi się podoba wszystko ;) i kolory i wzór super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny efekt nadał ten termiczny lakier

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra pomysł i świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja!:)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! so beautiful!!

    Make sure to check out my PANDORA giveaway!
    http://martaskripnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezły pomysł z lakierem termicznym! Świetnie Ci wyszło. B. fajne mani :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna długość :D cudne kwiaty :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zdobienie :) Dołączam się do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne :) w wersji niebieskiej fajniejsze.
    Mam jeden lakier termiczny, który nie działa :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne kwiatuszki, efekt, jaki daje termiczny lakier jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny pomysł z tym lakierem termicznym jako wypełnieniem kwiatków, bardzo podoba mi się całość.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku! Piękne! Rewelacyjny pomysł na zdobienie! Nie mogę oderwać wzroku od zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo wiosennie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda super :) A ten termiczny lakier ma świetny kolor. O długości paznokci nawet nie będe wspominać :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Na początku pomyślała, że stworzyłaś dwie wersje tego mani. Potem doczytałam. Świetny efekt dają termiczne lakiery. Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjne połączenie :) Świetny efekt z termicznym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i za to, że odwiedzacie mojego bloga :)