sobota, 21 listopada 2015

Sowy z płytką BP-54


W końcu coś nowego! Poprzednie zdobienie nosiłam równy tydzień, jestem aż pod wrażeniem dla samej siebie, bo to chyba mój rekord w ostatnim czasie!
Wczoraj o godzinie 15:30 usiadłam przed moją szufladą z lakierami i innymi akcesoriami i nie miałam żadnego pomysłu co mogłabym stworzyć na moich paznokciach, co było straszne! Aż tu nagle zadzwonił domofon: "Poczta!" usłyszałam, i miły pan przyniósł mi paczkę z moją nagrodą od Jagodowej! Dzień od razu stał się lepszy :) Jeszcze raz bardzo dziękuję za nagrodzenie mojej pracy :)
Od razu zaczęłam się do rozpakowywania przesyłki i naprawdę, nie miała ona dna! Znalazłam tam mnóstwo dobroci, a płytka do stempli, którą dzisiaj Wam zaprezentuję już dawno skradła moje serce i w końcu trafiła do mojej kolekcji :) (resztę rzeczy, które dostałam przedstawię w listopadowym podsumowaniu).

Do wykonania użyłam:



Golden Rose, Rich Color, 111
Golden Rose, Rich Color, 110
Lovely, Classic Nail Polish, 34
Sally Hansen, Insta-Dri Top Coat
Płytka do stempli BP-54




21 komentarzy :

  1. sheranowe troszeczkę :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten lovely tak ładnie się stempluje? Urocze zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też byłam zaskoczona, że tak ładnie stempluje :)

      Usuń
  3. Nie mogę się na patrzyć na te paznokcie.Piękny wzór;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely całkiem nieźle się spisał w roli stempla, mam go i jest dosyć rzadki , nawet do głowy by mi nie przyszło nim stemplować

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie stempluje ten lakier od Lovely ;-) a kryje jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kryje również bardzo dobrze, 2 warstwy to jak dla mnie idealna czerń :)

      Usuń
  6. Przepiękne paznokcie! Te sówki są przeurocze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. This is really stunning dear! Hope you have an awesome new week.

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę tej płytki! wzór wyszedł super :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  9. Sówki są tak urocze! Takie przytulaśne i kochane <3 świetne zdobienie =*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super paznokcie ;)
    Zapraszam do mnie
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne paznokcie! Cudowne wzorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zauroczyłaś mnie tymi pazurkami te sowy są słodziutkie. Ostatnio kupiłam sobie płytkę ale zupełnie inną i zaczynam moją przygodę ze stemplowaniem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio uwielbiam motyw sówek na wszystkim :) Super pazurki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i za to, że odwiedzacie mojego bloga :)