piątek, 19 lutego 2016

Golden Rose, Ice Chic 12 & 58


Do mojej rodzinki lakierów dołączyły przedwczoraj 3 z nowej kolekcji Golden Rose, Ice Chic. Wybrałam kolory nr 12, 57 i 58. Wszystkie są jakby "przydymione", nie wiem jak to inaczej określić. W tym poście pokażę Wam kolor nr 12 i 58.  Nr 12 chyba najbardziej skradł moje serce :)

Po lewej nr 58, po prawej 12
Widziałam już inne kolory na Waszych blogach i recenzje kusiły mnie żeby wypróbować coś z tej serii i była to naprawdę dobra decyzja. Lakiery bezproblemowo się rozprowadzają, nie zalewają skórek, chociaż przy moich kolorach potrzeba 3 warstw aby uzyskać dobre krycie. Jednakże nie przeszkadza mi to, bo odcienie są przepiękne i nie mogę oderwać od nich wzorku! Myślę, że równie ciekawie wyglądałyby w macie, jak i w błyszczącej wersji.




Macie już jakieś lakiery z tej serii? A może dopiero się na nie skusicie?

13 komentarzy :

  1. 58 śliczny, właśnie takie kolorki lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne są! dwunastka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne połączenie! i faktycznie, takie przydymione kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, o tej serii. Fajne kolory i ładny design buteleczek. Szkoda, że nie kryją po dwóch warstwach.

    OdpowiedzUsuń
  5. cokolwiek byś nałożyła na sowje panzokcie by mi się podobało chyba ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał co za kolor, zakochałam się w tym brudnym fiolecie, zdecydowanie moje klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie się prezentują paznokcie w takich kolorach;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Unhas lindas assm e as cores usadas também.
    Tudo muito bonito.

    Bjim ...
    blog Usei Hoje

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak widziałaś ja skusiłam się na 5 kolorków z tej serii , które właśnie pokazuję cały czas na blogu, ale inne kolorki, bo ja lubię takie żywsze ,bardziej wesołe ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i za to, że odwiedzacie mojego bloga :)