piątek, 26 lutego 2016

Chevron Nail Striping Tape od BPS


Mam ferie, które już się prawie kończą, a nie miałam czasu na zbyt wiele zdobień. Niestety, czas goni, matura coraz bliżej, eh... Ale tę naukę umiliła mi nowa paczka w ramach współpracy od Born Pretty Store! Całą jej zawartość pokażę Wam niedługo w poście z nowościami stycznia i lutego, a dzisiaj zapraszam na recenzję chevronowej tasiemki :)


Tasiemkę znajdziecie w dziale nail art, dokładnie TUTAJ, teraz w cenie $1,59. Do wyboru jest 6 kolorów, ja zdecydowałam się na srebrny. Łatwo się odkleja, czyli nie stracicie przy niej cierpliwości, tak jak czasem można przy kolorowej wycinance samoprzylepnej. I nie zostawia ona po sobie kleju na lakierze, gdy chcemy ją oderwać, mimo to trzyma się mocno.

Ja zastosowałam ją do zrobienia zygzakowej zebry na dwóch paznokciach.



Lakiery, których użyłam to:
Lovely, Gloss Like Gel, 237
Golden Rose, Rich Color, 76
Golden Rose, Rich Color, 35
Wibo, Royal Manicure, 2

Robiąc zakupy w BPS możecie skorzystać z mojego kodu rabatowego:


16 komentarzy :

  1. Ojej myślałam, ze to że stempelka :D Ja właśnie muszę tam złożyć zamówienie, więc kod się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudowne te paznokcie *.*

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszło, zastanawiałam się nad tą tasiemką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamówiłam ją sobie :) Bardzo ładnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne połączenie :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. ojeju mnie to kompletnie zauroczyło! Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne zdobienie, zazdroszczę tej tasiemki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne ;) muszę sobie sprawić taką tasiemkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. eleganckie połączenie! moja taśma już do mnie leci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ten wzór, ale jeszcze mi niegdy ładnie nie wyszedł

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i za to, że odwiedzacie mojego bloga :)