środa, 2 listopada 2016

Indigo Milkshake i cyrkonie


Dzisiaj witam Was na blogu hybrydą! I one coraz częściej będą się tu pojawiać :)

Dla tej, którą dzisiaj Wam pokazuję, totalnie przepadłam. Kupiłam ją na Warsaw Beauty Days. Uwielbiam lakiery w kolorach nude, więc zdecydowałam się na nią naprawdę szybko. Jest to hybryda Indigo o nazwie Milkshake. Kiedy tylko wylądowała na moich paznokciach, wiedziałam już, że będzie to mój nowy ulubiony lakier (i właśnie przygotowuję z nim kolejne zdobienie).

Wcześniej nie miałam żadnej hybrydy z Indigo, teraz mam 3, ale wypróbowałam na razie tą jedną. Słyszałam o nich dużo dobrego i nie zawiodłam się. Ta bezproblemowo się rozprowadza, bardzo przyjemnie się z nią pracuje, a do idealnego krycia potrzebowałam dwóch cienkich warstw.

Jako ozdobę dodałam cyrkonie, które otrzymałam ze współpracy z Prezenty z Dalekich Krajów. Jest to nowy sklep, w którym kupicie różne fajne rzeczy do paznokci. Jakoś nigdy nie byłam przekonana do cyrkonii, ale skoro już przełamałam swoje uprzedzenia co do hybryd, to może czas zrobić kolejny krok. I tak oto wybrałam sobie właśnie taką karuzelę do recenzji. Znajdziecie ją TUTAJ, a kosztuje 7zł.


W karuzeli znajdziecie 5 różnych wielkości tych świecidełek. Jak widzicie na zdjęciu mienią się one różnymi kolorami. I tak wyglądały zaraz po przyklejeniu na paznokieć. Niestety to kilku myciach rąk zrobiły się "białe", po prostu straciły tą zmianę koloru. Jednak dalej mi się je wygodnie nosiło. Wytrzymały u mnie 5 dni, czyli tyle, ile nosiłam to zdobienie.

Jak aplikowałam cyrkonie?

1. Wykonałam manicure hybrydowy (baza, 2 warstwy lakieru).
2. Nałożyłam top bez warstwy dyspersyjnej (mam jakiś nieznanej firmy kupiony w miejscowym sklepie).
3. Na mokrym topie ułożyłam cyrkonie.
4. Utwardziłam.

Także to naprawdę nic trudnego :) A myślę, że ten akcent nadał temu lakierowi charakteru.





Lubicie lakiery Indigo? Nosicie cyrkonie na paznokciach?

17 komentarzy :

  1. Kolor jest przepiękny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :) Bardzo klasycznie i elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie klasyczne paznokcie i kolorki ♥
    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemny elegancki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosto, elegancko - ostatnio coraz bardziej lubię minimalistyczne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny lakier, kolor lakieru :) Nie miałam nic indigo, znaczy mam pyłki a lakierów nie miałam, a cyrkonie noszę bardzo rzadko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość bardzo mi się podoba :) Kolor faktycznie ładny, klasyczny i odpowiedni na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię kolorki nude, bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. WoW! Te paznokcie wyglądają przepięknie! ;-) Podoba mi się kolor hybrydy a do tego te cyrkonie - tak delikatnie! Idealnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie, bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i za to, że odwiedzacie mojego bloga :)