niedziela, 16 sierpnia 2015

Wibo, Wow Granite Summer, nr 3


Ostatnio w Rossmannie pojawiło się trochę promocji z akcji "super cena na do widzenia" i właśnie wtedy udało mi się nabyć lakier wibo z efektem granitu. Jakoś nigdy nie byłam przekonana do tych lakierów, bo nie przepadam za chropowatą fakturą na paznokciach, ale za niską cenę dałam się skusić na kupno do przetestowania.

Wybrałam nr 3. Jego kolor bazowy jest trudny do określenia, nie jest to czysta biel, ale też nie beż. Lakier jest przepełniony drobinkami w kolorach: zielonym, żółtym i pomarańczowym (takie udało mi się wypatrzeć, ale na różnych blogach widziałam, że lakieromaniaczki wspominały jeszcze o turkusie).

Właśnie do tych drobinek dobrałam resztę kolorów na paznokcie.

Konsystencja lakieru jest rzadka. Do zadowalającego efektu wystarczą 2 warstwy.

Do wykonania całości użyłam:


Wibo, Wow Granite Summer, nr 3
Wibo, Hello Summer, nr 6
Be Beauty
Miss Sporty, Clubbing Colour, Quick Dry, 452





5 komentarzy :

  1. Śliczne paznokcie. Mam jeden lakier z serii piaskowej faktury, ale widzę, że ten też jest śliczny i jutro idę do Rossmana! :)
    beautifulsees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super paznokcie
    bardzo pomysłowe wykonanie
    sliczne kolorki

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam niebieski z tych piasków ;) u mnie około miesiąc temu zniknęła szafa Wibo z Rossmana czego nie mogę przeboleć

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten lakier i lubię :D Super dobrałaś kolory!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i za to, że odwiedzacie mojego bloga :)