poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Gradient i motyle (twin nails with my mom)


Rozpoczęcie roku już jutro, więc nowe, delikatne zdobienie jest jak najbardziej na miejscu.

Do wykonania użyłam:



Golden Rose, Rich Color, 76
Be Beauty
Care Romeis, 129
Lovely, Classic nail polish, 23
Golden Rose, 318
Sally Hansen, Insta-Dri Top Coat
Płytka do stempli JQ-13




Moja mama, gdy je zobaczyła, od razu zapragnęła by je mieć, argumentując tym, że dzieci w przedszkolu będą zachwycone!, więc musiałam powtórzyć kroki i oto co otrzymałyśmy:







5 komentarzy :

  1. Delikatne i bardzo ładne ;) dobrze, że moja córa nie zażyczyła sobie pomalowanych pazurków do przedszkola ;) hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się jak wzorek jest odbity właśnie białym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tu cię zaskoczę! wzorek jest odbity na białym lakierze haha

      Usuń
  3. Ale śliczne! bardzo delikatne ale przykuwające uwagę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i za to, że odwiedzacie mojego bloga :)