czwartek, 7 maja 2015

Miss sporty 010, Holographic Effect - Funtasy oraz Turbo dry top coat (miss sporty)


Promocje w Rossmannie, to można zwiększyć swoje zapasy. Nabyłam 10 nowych lakierów, a jeden z nich to właśnie ten z Miss sporty.

Lakier bardzo szybko schnie i dobrze się rozprowadza.
Jedna warstwa pokrywa bardzo słabo, 2 warstwa jest do zniesienia - kryje, ale nie idealnie (pozostałam przy dwóch warstwach).

Drobinki "holograficzne" brokatu zawarte w lakierze migoczą w świetle. Najładniej efekt wygląda w słońcu.

Dla lepszego połysku użyłam jeszcze Turbo dry top coat. Niestety nie jest on "turbo dry" jak wskazuje nazwa. Osobiście używam go na już wyschnięty lakier, najlepiej po kilku, kilkunastu godzinach. Zwiększa on również żywotność lakieru na paznokciach.






1 komentarz :

  1. Mam ten lakier od kilku miesięcy i bardzo go lubię. W ogóle miss sporty ma fajne lakiery w dobrych cenach. Ostatnio znalazłam prześliczny lakier z efektem metalicznym - wonder metal. Takie ciemne złoto, zakochałam się od razu. Na paznokciach wygląda bardzo ciekawie i ładnie się utrzymuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i za to, że odwiedzacie mojego bloga :)