piątek, 21 lipca 2017

Flaming


 Flamingi to bardzo popularny motyw w tym sezonie, więc i na moich paznokciach zagościł taki jeden, w towarzystwie egzotycznych kwiatów.

Za bazę do zdobienia posłużył mi Golden Rose Ice Chic nr 81 - mięta z różową poświatą. Flaming pochodzi z płytki Helen 03, odbiłam go białym lakierem, a następnie pokolorowałam lakierami już na paznokciu. Róż to Rimmel Rita Ora 270 Sweet Retreat. Jasny róż na kwiatach to Rimmel 262 Ring a ring o'roses. Zielony bez nazwy i żółty Golden Rose Ice Chic nr 84. Całość zabezpieczona topem Sally Hansem Ista-Dri.





Podoba Wam się motyw flamingów?
Miałyście już swoje na paznokciach, albo może macie jakieś flamingowe dodatki?

11 komentarzy :

  1. Marzą mi się takie flamingowe paznokcie. Muszę się zaopatrzyć w jakąś taką płytkę :) Ślicznie Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wygląda. W zeszłym roku i ja miałam takie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny flaming! ;-) Jeszcze nie miałam ich na swoich paznokciach, ale ostatnio tak dużo ich w internecie, że chyba się skuszę i też wykonam podobne zdobienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne wakacyjne paznokcie ♥

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę stworzyć coś podobnego. Te flamingi są ostatnio bardzo popularne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze, letnie paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. myślałam, ze to hybrydy ! ja robię takie zdobienia specjalnymi żelami semilaca

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i za to, że odwiedzacie mojego bloga :)