niedziela, 9 kwietnia 2017

Golden Rose, Holographic 06


Witajcie po dość długiej przerwie! Moja fotogeniczna ręka przeżywała poważny kryzys, dlatego właśnie dawno się tu nic nie pojawiło.
Ale od razu przychodzę tutaj z wielkim WOW! jakim jest holograficzny lakier od Golden Rose!
Kto nie kocha holo? Ja uwielbiam! I cieszę się, że teraz są łatwo dostępne. Na razie w mojej kolekcji tylko numer 06, ale mam plan zebrać je wszystkie :D


Lakier potrzebuje 3 warstw do pełno krycia i niesamowicie się mieni!





Macie już holo od Golden Rose? Co o nich sądzicie?

12 komentarzy :

  1. Ja czekam na swoje, w poniedziałek mają być wysłane :) Już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt, jaki robi pyłek holo! piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, do Holandii jeszcze ta seria nie dotarła, a już się na nią szykowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Będę się bronić przez zakupem, ale pewnie ulegnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo cudo cudo! Inaczej tego lakieru nie da się określić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dzisiaj kupiłam swój, cielistą dwójeczkę :) Najcudowniejszy lakier na świecie! Genialne krycie, żadnych bąbli, przepiękna tęcza <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest uroczy :) Jako, że srebrne holo mam z Sophin i też jest tęcza, kupiłam nr 04 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i za to, że odwiedzacie mojego bloga :)