sobota, 31 grudnia 2016

Happy New Year!


Moje Sylwestrowe paznokcie! A Wy swoje macie już gotowe?

Ja postawiłam tym razem na holo. Srebrne (206) i fioletowe (204) pochodzi od Sophin. Lakier do stempli od BPS. Wzór pochodzący z płyti Helen 08 pokolorowałam najpierw Wibo Holographic nr 4, a następnie właśnie Sophin 204. Gwiazdki zrobiłam z pomocą szablonu. 

Wzór z płytki odbiłam z pomocą nowego stempla, który otrzymałam w ramach współpracy z EnjoyOurs. Znajdziecie go tutaj ( ID: ECS002371). Mogę szczerze przyznać, że teraz jest to mój ulubiony stempel. Guma jest mięciutka, dobrze zbiera wzory z płytki. Robiąc zakupy w EnjoyOurs możecie skorzystać z kodu rabatowego na 10% zniżki AMT10.

             







 Życzę Wam udanej zabawy sylwestrowej oraz Szczęśliwego Nowego Roku!

11 komentarzy :

  1. Świetne mani! Szczęśliwego Nowego Roku! :* 🍸🍾

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku :) Mani idealne na ostatni dzień roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudowne paznokcie ! ♥ życzę Ci udanego sylwestra oraz szczęśliwego nowego roku ♥

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.tinypurpose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Mimo, że takie błyszczące, to wygląda ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O świetne zdobienie! ;-) Podoba mi się bardzo! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że Sophin ma takie wyjątkowe lakiery *.*
    Zdobienie jest świetne :)
    Stempel bardzo przypomina mi mój z B.loves.plates, ale mi on jakoś nie działa :( Muszę robić coś nie tak.
    Szczęśliwego nowego roku!
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne mani, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdobienie, idealne na Sylwestra i to holo jest cudowne <3
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i za to, że odwiedzacie mojego bloga :)