niedziela, 16 października 2016

Holo pyłek i stemple z płytką ND111


Witajcie po tygodniu! Teraz posty będą się pojawiały raczej co niedzielę, bo w tygodniu nie mam czasu na pisanie niczego innego oprócz notatek z wykładów. Studiowanie jest ciężkie - a to dopiero drugi tydzień. Chociaż muszę Wam powiedzieć, że czuję się jakbym miała dwa weekendy, bo w poniedziałek mam mało zajęć, a wtorek wolny, ale za to pozostałe trzy dni czuję jakby był to cały tydzień... Jednak na paznokcie zawsze znajdę czas - zazwyczaj maluję je właśnie we wtorek, a potem w weekend, więc ze wstydem przyznaję, że mam Wam do pokazania jeszcze 3 zdobienia (ale na pewno wszystkie zobaczycie - w jesiennych kolorach i jesiennym klimacie :))

Dzisiaj chcę Wam pokazać holograficzny pyłek z Born Pretty Store, który zamówiłam sobie przez Aliexpress. Znajdziecie go TUTAJ. Wcieramy go za pomocą pacynki lub palca, tak jak pyłki mirror i tym podobne. Zrobienie mu zdjęć było wyzwaniem ze względu na deszczowe dni, więc dostaniecie trochę zrobionych przy sztucznym świetle. Siedząc na sali wykładowej cały czas patrzyłam na te paznokcie, bo mieniły się niesamowicie przy światłach!

I tak! Dzisiaj widzicie hybrydę na moich paznokciach, po raz drugi na blogu. Postanowiłam się w końcu przekonać do tej metody i od czasu do czasu noszę hybrydowe paznokcie, jednak nie rezygnuję z tradycyjnych lakierów i to one cały czas częściej goszczą na moich paznokciach. Lakier hybrydowy to Semilac 031 Black Diamond. Użyłam bazy również z Semilaca, natomiast top bez warstwy dyspersyjnej jest nieznanej firmy, kupiony w lokalnym sklepiku z kosmetykami, a sprawuje się naprawdę dobrze.



Wzór trójkątów pochodzi z płytki ND111, którą dostałam w ramach współpracy od Nicole Diary jakiś czas temu. Ich produkty znajdziecie na Amazon oraz Aliexpress. Płytka, tak jak pozostałe dwie, które mam w swojej kolekcji jest bardzo dobrze wykonana, wzory odbijają się bez zarzutów. Znajdziemy na niej 6 geometrycznych wzorów całopaznokciowych. Odbijałam czarnym lakierem BPS.

A teraz już bez gadania... bo jeju, ale się rozpisałam o wszystkim i o niczym...
ZAPRASZAM NA ZDJĘCIA!









Próbowałyście używać już jakiś pyłków?

21 komentarzy :

  1. Jaaaakie cudowne <3 Po prostu idealne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Świetnie to wygląda! <3 Ja hybrydy miałam na sobie raz w życiu, z okazji własnego ślubu, ale robiła mi je kosmetyczka. Nie mam więc tego całego sprzętu ani lakierów. Ale może kiedyś... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdobienie wymiata. Piękne jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie używałam jeszcze pyłków - ale ich efekt na pazurkach zachwyca :) na pewno jakiś kupię :) Przepiękne mani :) i świetna płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, studia niesamowicie pochłaniają czas, łączę się w bólu :D
    A zdobienie piękne, coraz bardziej się przekonuję do tych pyłków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne :) Czaję się na ten pyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam chyba trzy różne pyłki, ale na zwykłych lakierach nie ma takiego fajnego efektu jak na hybrydach niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Studia potrafią być bardzo cięzkie, moje były szalenie pracowite i dlatego założyłam bloga dopiero jak je kończyłam :P Ale to i tak były bardzo fajne czasy, tęsknię za długimi wakacjami! Co nie zmienia faktu, że mam takie zaległosci w pokazywaniu zdobień, że masakra xD
    Super jest to holo! Moje z Aliexpress mnie trochę rozczarowało i planuję kupić gdzieś indziej kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No ze studiami różnie bywa, ja mam mnóstwo laboratorii więc uczyć muszę się kazego dnia i niestety nie zaznałam nigdy tego uczenia się tylko na sesje :d Ale sama się wkopałam w te studia :D
    Pazurki cudowne, to holo świetnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wydaje mi się, że lepiej sobie nie tłumaczyć tej nazwy :d Wtedy o wiele bardziej pasuje ta nazwa do tego kolorku, niż po przetłumaczeniu :D

      Usuń
  10. świetny ten holo pyłek, właśnie na niego czekam :D nie martw się, ja też mam zawalone tygodnie, dodatkowo nauka trzeciego języka od podstaw pochłania mi mnóstwo czasu.. ale nie żałuję, bo kocham swój kierunek, no i mam wolne piątki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie się mienią te paznokcie! Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyłek pięknie się mieni :) Efekt końcowy super! Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne połączenie! genialne holo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Holo jest niesamowite, świetnie błyszczy spod tych stempli.

    OdpowiedzUsuń
  15. też ostatnio bawię się różnymmi pyłkami, teraz na paznokciach mam semilac flash i jest najlepszy ze wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i za to, że odwiedzacie mojego bloga :)