piątek, 31 lipca 2015

Lipcowe nowości

Trochę rzeczy przybyło w mojej lakierowej kolekcji w tym miesiącu :)

Zestaw pędzli do paznokci, zakupiony w Hebe




Naklejki, zakupione w chińskim markecie




Złoty drobny brokat, z chińskiego marketu


Płytki do stempli, z chińskiego marketu


Wzorniki, z chińskiego marketu (oczywiście zrobiłam je od razu)


Catrice Ombre Top Coat, Hebe (w sierpniu postaram się dodać jego recenzję)


Catrice, 46 Berry Potter & Plumbledore


BeBeauty, dostałam w prezencie od cioci, która pracuje przy produkcji :)




To na tyle :)
Następny post z jakimkolwiek zdobieniem pojawi się w drugim tygodniu sierpnia (wyjazd wakacyjny, nie będzie czasu na paznokcie).


Pozdrawiam!







8 komentarzy :

  1. ile zapłaciłaś za te pędzle? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 14.99zł o ile mnie pamięć nie myli :)

      Usuń
    2. w takim razie cena bardzo dobra!!!! dzięki za info :)

      Usuń
  2. Mam ten środkowy lakier od lewej. Cudowny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komplet pędzelków z chęcią bym przygarnęła :) Niestety u mnie nie ma Hebe :(
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Proszę! Ile fajnych nowości!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wzorniki, zapomniałam o nich, muszę je kupić, dzięki hahah:D
    beautifulsees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i za to, że odwiedzacie mojego bloga :)