wtorek, 16 czerwca 2015

Lovely Gloss like gel 106 i 128 i Miss Sporty Clubbing Color (less than 1 minute quick dry)


Uwielbiam lakiery Lovely imitujące efekt lakieru żelowego. Dobrze się nakładają, w miarę szybko schną.

Lakier Miss Sporty kupiłam wczoraj. Jednym z powodów było to, że chciałam sprawdzić czy naprawdę schnie szybciej niż w minutę. Nie jest tak. Ale schnie naprawdę szybko w porównaniu z innymi lakierami tej firmy. Drugi powód był taki, że kolor idealnie pasował pomiędzy dwoma lakierami Lovely w gamie kolorystycznej i od razu do głowy przyszedł mi ten pomysł pomalowania paznokci :)


Do wykonania użyłam:


Lovely, Gloss like gel, nr 106
Miss Sporty Clubbing Color (less than 1 minute quick dry) 200
Lovely, Gloss like gel, nr 128

p.s. długo nie było postu, ponieważ jeden z moich paznokci złamał się, gdy ubierałam rolki. w związku z tym skróciłam wszystkie paznokcie i czekałam aż odrosną 




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i za to, że odwiedzacie mojego bloga :)